Karmaşık bir eser olmak beraber, olay örgüsünden çok okurken karakterlere odaklımasın gereken bir inio anaso eseri, çocukluğun hep o toz pembe gibi gözüken yanından çok kirli yanlarının olduğunu ve travmaların yıllar için unutulmadığını insanların zihinlerin hala bir yerlerde etki yaratığını anlatan ,detaylara önem verilen psikolojik drama türü bir manga kitabının belli bir baş karakteri yok ama bir karakter üzerinden yürümesi oldukça başarılı yapmış ama aman aman bir manga değil yani farklı tarzda bir şey okumak isteyen birine öneririm. Ayrıyeten tabın finalide çok anlaşılmaz şekilde bitiyor