Kitabı diğer kitaplar gibi bir çırpıda okudum. Bazen maruz kaldığımız duygusal manipülasyonları fark edemiyoruz. Ne kadarda ben bunlara inanmam bana yapamazlar desekte içindeyken göremiyoruz. Bunun farkına vardırmaya çalışan fikirler sunan harika bir kitap. Gerçekten bunları yaşamışım diye yüzünüze çarpıyor. Dışardan bir gözle kendinize yaşadıklarınıza bakmaya çalışın, eğer yapamıyorsanız sizi en iyi tanıyan insanlara kendinizi sorun ve objektif bir şekilde anlatmalarını isteyin; ' ben hala aynı ben miyim?' 'Farkında olmadığım şeyler mi yaşıyorum?'. Eğer sorunu görüp çözebilirseniz harika, çözemezseniz mutlaka destek alın. Unutmayın kimsenin hayalindeki insan olmak zorunda değilsiniz. Müthiş Psikoloji