Ahmet ümitten polisiye okumaya alıştığım için mi hikayede aynı olayı beş kere tekrar ettiği için mi yoksa masaldan anlamadığım için mi bilmiyorum ama çok sevemedim. Evet içinde çok güzel mesajlar vardı, olayın kurgusu güzeldi ama ilk defa Ahmet ümitten sıkıldım ben. Kitabı çıktı diye koşarak gidip yeni yıl hediyesi almıştım kendime halbuki..
...., etrafındaki dalkavuklar hemen kol kanat gererler sana, kusurlarını gizler, ilelebet o kudreti elinde tutmanı sağlarlar. Çünkü taht demek, çıkar birliği demektir. Çıkar birliği olanlar da birbirine muhtaçtır. .....Çünkü bunlar siyasetin hakikatleridir.