"Normalde insanlığı ayağa kaldıracak fikirlerin kitlelere ulaşamaması yüzünden sönüp gitmesi de dünyanın en büyük sanssızlığıydı. Kimbilir neler geçmişti bu yeryüzünden ve hiçbirine tanık olamamıştık."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Herkes doğaya dönmek istiyordu ama kimse yürüyerek gitmek istemiyordu" Çünkü tüm lükslerimiz önce ihtiyacimiz oldu, sonrasinda ise bağımlılığımız. Hatta bu rahatsızlığın bilimsel bir adı bile vardı artık. Nomofobi. Yani online olamama korkusu. Sürekli online olma hissi o kadar kuvvetliydi ki bu konuda doğabilecek herhangi bir sıkıntı insanlarda anksiyete oluşmasına neden oluyordu.