Felaket gercekdışıdır,geçip gidecek kötü bir rüyadır denir.Ancak her zaman geçip gitmez,Bir kabustan ötekine insanlar geçip gider;ilk sırada da önlem almadığından,hümanistler gider.
Bir savaş patladığında insanlar,uzun sürmez nasılsa,çok aptalca!derler.Kuşkusuz savaş çok arapçadır ancak bu onun uzun sürmesini engellemez.Budalılık hep ısrar eder.
Duygular ve gerekli eylemler.Bu ikisi birarada olamıyormu?yani diye sormak istiyor.Bir eylemi duyguların gerekli kılması mümkün değilmi?Vicdanın söz haķkı yok mu?