değişik bir kitap okumadan iyi yada kötü bir kitap olduğu bilinmez bakış açımıza bağlı binevi bu yazarı ilk defa okuyorum hala okumaktayım ama ben sarmamasına rağmen bırakamıyorum da :)
gayet akıcı ve gerçekten başında vaktin nasıl geçtiğini anlamadığım şahane hikayesi olan bir kitap içeriğindeki kelimeler her ne kadar yazarın kitabın başında bir hayal ürüdür gibi bir girdisi olsa da içeiğinde bir gerçeklik payı var olma ihtimali yüz üzerinden yüz olarak görüyorum bu arada selman kayabaşı abime teşekkürlerimi iletiyor ve üzerime borç biliyorum.