Dostoyevski üzerine çok da yorum yapmaya gerek olmamakla beraber bu kitabın bir baş yapıt olduğundan eminim,her ayrıntıyı,her fikri size öyle işler ki yıllar geçse de aklınızdan çıkmayan bir kitap olur
Harika bir kitap okurken hiç bitmesin istedim,bitirdikten sonra da kıymetini bilecek herkese hediye ettim bu kitabı.Bence herkes mutlaka okumalı,okunmazsa eksik kalır bir yanımız:)
Çok büyük beklentilerle ve önerilerle başlamıştım.Şahsi fikrim hiçbir edebi değeri olmadığı gibi aman aman bir şey de katmadığı oldu ,günü geçirmek için okunabilir ancak.