Yazmak ne meşakkatli...yazı gönlünün içindekileri dışarı vurmak öyle ya , düşünmek ,yüzleşmek ,itiraf etmek , huzur bulmak , cahile laf anlatmayla uğraşmak yerine susan kağıt parçasına içini dökmek en azından eleştirmez boş konuşmaz sadece seni dinler , gönül bu meşakkattan huzur bulur yeniden doğar , konuşur laf anlatır ,hani susan insanlar vardır da sevdiklerini bulunca saatlerce konuşmak ister utanırcasına ne söylediğini bilmeksizin, yazmak da en sevilene konuşma yapmaktır ...