Bahar

İnsan yandığı vakit yürek gövdenin içinde değildir de, gövde yüreğin içindedir belki...
Reklam
İki iyi insan da anlaşamayabilir diye bir şey yok belli ki ki biri gerçekten iyi değil 😇
Yazmak ne meşakkatli...yazı gönlünün içindekileri dışarı vurmak öyle ya , düşünmek ,yüzleşmek ,itiraf etmek , huzur bulmak , cahile laf anlatmayla uğraşmak yerine susan kağıt parçasına içini dökmek en azından eleştirmez boş konuşmaz sadece seni dinler , gönül bu meşakkattan huzur bulur yeniden doğar , konuşur laf anlatır ,hani susan insanlar vardır da sevdiklerini bulunca saatlerce konuşmak ister utanırcasına ne söylediğini bilmeksizin, yazmak da en sevilene konuşma yapmaktır ...

Bahar

, bir kitabı yarım bıraktı
%12 (56/432 syf.)
Victor Hugo
8.5/10 · 42,2bin okunma