O bir hiçti, onun durumu insanda acıma duygusu uyandırıyordu. Gerçi kadastrocuydu yani egitimliydi ama eğer o eğitimle bir şey yapamıyorsan, o zaman yine bu bir hiç olduğun anlamına geliyordu.
Gözleri bağlı bir insanı, göz bağının arkasından istediğin kadar cesaretlendirebilirsin ama yine de hiçbir şey görmeyecektir. Göz bağı kaldırılmadan görmeyecektir.