haribu

haribu
Çingene,bizzat bahardır ;)
"-Birbirini ellerinden kaçıran bir çok erkek ve kadın vardır! Ne oluyor onlar ? Neyle yaşıyorlar? Müthiş bir adaletsizlik bu... Öyle sanıyorum ki seni tanımamış olsaydım,yaşamımı senden nefret etmekle geçirirdim." "-İşte bunun için bu kadar kin ve nefret dolu insan görüyorsun.Rastlamadıkları her şeyden nefret eden bir sürü insan görüyorsun ..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"-Evet ,ama kurtarılacak hiç kimse yoksa ,çok daha zordur..."
Bir tek kişiyi yitirirsiniz ve yaşamınız dopdolu olur.
"Aramızda olanaksızlık var : Bunu paylaşabiliriz."
"... ama son sözü söyleyen her zaman sürekliliktir.Gerisi yalnızca geçip gidiyor..."