Büyük bir hevesle başladığım ve iyi ki okudum dediğim bir kitap.
Montaigne çeşitli konular hakkındaki düşüncelerini ve yorumlarını dile getirmiş.Bazı konularda kendi içinde çelişkiye düşmüş.Çoğu konuyu tarihten örneklerle pekiştirmiş.
Bir yandan bilgilendirirken bir yandan da düşüncelerini aktarmış.
Okuyun derim.
Bir tek var oluş şekline bağlı kalmak ve zorunluluk yüzünden boyun eğmek, var olmaktır ama yaşamak değildir. En güzel ruhlar en fazla çeşitlilik ve esneklik gösterebilen ruhlardır.