Bunlar,etkisine girdikleri düşünceyle baş edebilecek güçten yoksundurlar,ona tutku ile inanırlar ve bütün hayatları,üzerinde yuvarlanan ve altında neredeyse canlarının çıktığı bir kayanın altında acılar çekerek geçer.
"İnsan olmak oyuncu olmak demektir, insan olmak insan taklidi yapmaktır, özünde insan olunmadığı halde bir insan gibi davranmaktır, insanlığı papağan gibi tekrarlamaktır... İnsana maskeni çıkarmasını öğütlemiyorum ( bu maskenin ardında yüz yok) ondan istenilecek şey durumundaki yapaylığın bilincine varması ve bunu itiraf etmesidir.
Yapaylığa mahkumsam..
Eğer kendim olmama hiç izin verilmediyse.."