Baharda bitecek biliyorum, yazı da unutacak tenim. Yollarıma sonbahar yağmurları yağacak. Yeni dediğim ayakkabılar çamurlarda kirlenecek. Kışı kapımda karşılarken. İçim hüzne doyacak, isker kokusu burnuma dolarken bacalardan, kömürler yanacak odalarda. Fakirliği üşüyen bedenime yedirip, susacağım her yağışına karın... eriyecek diye güneşin doğuşuna bakıp, açacak badem ağaçları diye bekleyeceğim, baharlar gelecek yine, döngüsü tamamlanacak tabiatın, yine sararıp solacak yapraklar... Unutacağım yine, unutup bir daha koyulacağım yola...
Harun KÜSMÜŞ