Yaşadığımız araçsallaştırma çağında, insanlardan bir şey yapmaları istendiğinde ilk tepkileri, neyin yapmaya değer olduğunu düşünmek yerine "Ben bundan ne elde ederim?" diye sormak oluyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı şeyler vardır ki karşılığında bir şey elde edip etmeyeceğimize bakmaksızın yapmamız gerekir. Aristoteles'e göre her şey mutluluk ve sağlık ölçeği ile niceliksel olarak ölçülemez. Kendinden değeri olan bir şey yapıyorsak (örneğin, başkaları nazik davranmak) bunun kendi sağlığımız mutluluğumuz veya esenliğimiz üzerindeki etkilerinden bağımsız olarak kendi içinde anlamı vardır.