"İyi" dediğimiz şeylerin özünde yalnızca birer ırk, sosyal bir statü belirleyicisi olduğunu öğrendim. Çok çok ilginç bir yaklaşım. Nietzsche abimin neden ortalığı sarstığı şimdi anlaşılıyor.
Nietsche... madem tanrı öldükten sonraki insanlığa rehber olacak kitabı yazıyorsun, anlaşılır yazsana be adam. Tam olarak tüm kitlelere hitap etmesini nasıl bekliyorsun. Garip adam vesselam