başkalarının açıkça gördüğü şekilde etrafımızda tasarıma ve iyiliğe, ihsana dair bir kanıtı ben göremiyorum. Bence dünyada çok fazla sefalet ve acı var.
Dünyanın yaşamından bir an geçer! O anı gerçekliğiyle yakalayıp resme geçirmek, bunu yaparken her şeyi unutmak! O anı yaşamak duyarlı bir levha olmak… zamanımızdan önce olan her şeyi unutarak gördüklerimizin imgesini yansıtmak.