Hayatta ne yaşarsanız yaşayın her zaman Allaha dönün. Sadece kötü günlerde değil,
İyi günlerde de şükürlerinizi etmeyi unutmayın. Başınıza olaylar gelebilir, kimisi imtihandır . Bunun altından kalkmak ise Rabbimize dönmekle olur.
Allah kuluna bakar,
Yaşadığı olaylarda isyan mı edecek?
Yoksa ona yönelip tevekkül edip sabrmı edecek?
Bizler Rabbimize yöneliyorsak o imtihan sonunda Rabbim bize mükafat verir Elhamdülillah.
O yüzden Müslüman kardeşlerim;
Canı gönülden diyorum , bakın bizler aciz kullarız. Şaşarız, beşeriz, hatalar ederiz ama bizi yine de kabul edip huzuruna buyuran Rabbimiz var ya?
Ne bu keder?
Tövbe edin ve yönelin Allaha.
Allah niye geldin demez.
Lütfen şükür edelim,tevekkül edelim, Rabbimize yönelelim.
Şu fani dünyada nefsimizle mücadele edip, Rabbimin razı olduğu kullardan olalım inşallah 🤲🏻