Kitabı çok beğendim. Devamı niteliğinde olan Görmek kitabını da bir an önce okumayı umuyorum. Ordaki herkes kördü fiziksel olarak. Kitaba bakınca biz gerçek hayatta gören körlermişiz onu fark ettirdi. Kör olsaydık nasıl olurdu onu da az çok anlıyoruz. İnsan bir yerde en küçücük şey için bile gördüğüne şükrediyor. Okunması gereken bir kitap. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma