Bir nanköre sormuşlar; Ne yaptı da dostuna kırıldın.Cevap vermiş.
_Her dediğimi yaptı, birini yapmadı demiş.
Nankörlük çıkarcı kalplerin hastalığıdır
Çıkarcı kalpler;
Dost, Sevgi, Emek tanımazlar
sadece yapılmayan şeye odaklanırlar
o zamana kadar yapılmış her şeyi yok sayarlar "Nankör insan her şeyin fiyatını bilen,
ama hiçbir şeyin degerini bilmeyen kimselerdir."
Oysa birini sevmek onun hikayesini sevmektir ve Birbirini sevmek de ortak bir hikaye inşa etmektir anlattığımız Ve ifade ettiğimiz hikayeler kadar varız Onun dışında hepimiz eksikli noksan ve hamız
Herkes kendine yakışanı yaparmış bu hayatta. Bana yaptıklarını ben sana yakıştıramadım ama sen kendine yakıştırmışsın çoktan. Hatta gittiğin yerler de yakışmış sana. Her şeyde bir hayır vardır. Gidişin hayırlı olsun. "Canın sağ olsun." demiyorum; yürek yangınıyla uyan uykularından, utan yaptıklarından, kavrul pişmanlığından ama elinden bir şey gelmesin. Mutluluğa açacağın gözlerin yaşlarla dolsun ki dolacak da zaten. Bir söz vardı:"Kimsenin yaptığı yanına kalmaz." işte bunun rahatlığı çok başka. Merak etme, ben senden vazgeçtim. Yüreğimi bir kelebeğin kanadına bağlayıp başka şehirlere taşıyalı çok oldu. İyi ki gitmişsin. Sen gidince ben kendime geldim...