Hatice

Hatice
@hatice_ei
Hatıraların insanı böyle üzmesi ne garip!
Sayfa 16
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Benim için düşlediği geleceğe ulaşmanın en uygun yolu tıp okumak mıydı?”
“Ben de, kendime göre, dünyanın değişmesini istiyordum.”
“Yaz bitip de yeryüzüne indiğimde, mutluluğum yukarda, o kulübede kalırdı”
“Ara sıra bana yalan söylemiş midir? Bilemem. ”