Sana bakarken cenneti gören tek kişi ben miyim?
Çünkü sen çok güzelsin.
Hani Özdemir Asaf diyor ya: "Benim sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor."
İşte şimdi onunla aynı yerdeyim.
Sarılsan her şey geçecek diyorlar ya hani.
Haklılar.
Kollarını bana sardığının hayaliyle yatıştırıyorum acılarımı.
Tesellinle yetiniyorum.
Gerçekleştiği o an, huzurun diğer adı olmalı.
Ve ruhum ruhuna dokunabilmek için terk edebilmeli bedenimi.