Her öğretmenin ve özellikle lise-üniversite öğrencisinin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Okuduktan sonra hayata bakışımız ve yolumuzdaki karamsarliklarimiz aydınlanıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senelerdir okumak için fırsat kolladığım az ama öz hacimli kitap. Öğrencilerimle birlikte okuduk. Gençlerin zaman geçmeden okuması gerektiğini düşünüyorum. Bu kitap vesilesiyle ertelediğim bir diğer kitap, İrade Terbiyesi yeniden gündemime girdi.