“İnsanlar bir telaş içindeler, hiçbir şeyden haberleri yok, hiçbir şeyin tadını çıkaramıyorlar; buna zamanları da yok, istekleri de… Yeryüzünün ne denli zengin olduğunu, üzerinde ilginç ne çok canlının yaşadığını bilselerdi ne çok mutlu olurlardı. “
“O kadar sıkıldım ki, her şeyi söylemek istiyor muyum bilmiyorum, bir şey söylemek istiyor muyum, biraz mı söylemek istiyorum ya da hiçbir şey söylemek istemiyor muyum bilmiyorum. Fakat aslında her şey bir şey söyler. Ve eğer bir şey söylüyorsam da sorumluluğunu almak istemiyorum. Yine evet ve yine hayır. Bilmiyorum.”