-"bırakın bu palavraları,Schnier.neyiniz var?"
-"katolikler sinirimi bozuyor," dedim" onlar insafsızdır."
-"peki ya protestanlar? diye sordu gülerek.
-"vicdan üzerine attıkları palavralarla," dedim, " onlar da beni hasta eder."
-"ya dinsizler ?" hâlâ gülüyordu.
-"sıkıntı verirler, çünkü hep Tanrı'dan söz edip dururlar."
-"peki,ya siz nesiniz?"
-"palyaçoyum ben," dedim.