betül

betül
@hatirdakalanlar
Dememişler mi ki,"İnsandan isteme ;verirse minnet,vermezse zillet.Allah'tan iste; verirse nimet,vermezse hikmet."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ümidi olan ağlar ,ümidi kesilmemiş insan ağlar. Bizde gözyaşı rahmet ;nisan yağmuru müjde ve neşe;gözlerin ağlaması da ruhun gülmesidir.

betül

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
25/25 kitap - %100 tamamlandı
25 kitap okudu
25 kitap
5,5bin sayfa
0 inceleme
3 alıntı
Fakat insanoğlu çok çabuk unutuyor. Unutmak işine geliyor. Unutuyor açlığını bir lokma kuru ekmekten sonra,unutuyor parasızlığını beş kuruş geçince eline ...Unutuyor daha doğar doğmaz,annesinin karnındaki hayatını;annesinin karnındayken,orada olmadan önce nerede ne yaptığını unuttuğu gibi.İyiliği unutuyor,farkına bile varmıyor hatta çoğu kez.Unutuyor ,kendisinin neden yaratıldığını dahi.
"Zor zamanların birinci faydası,dost bildiklerimizi bize yeniden ve sahiden tanıtmasıdır." İbrahim Tenekeci
İnsan ve Duygular