betül

betül
@hatirdakalanlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dememişler mi ki,"İnsandan isteme ;verirse minnet,vermezse zillet.Allah'tan iste; verirse nimet,vermezse hikmet."
Ümidi olan ağlar ,ümidi kesilmemiş insan ağlar. Bizde gözyaşı rahmet ;nisan yağmuru müjde ve neşe;gözlerin ağlaması da ruhun gülmesidir.

betül

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
25/25 kitap - %100 tamamlandı
25 kitap okudu
25 kitap
5,5bin sayfa
0 inceleme
3 alıntı
Fakat insanoğlu çok çabuk unutuyor. Unutmak işine geliyor. Unutuyor açlığını bir lokma kuru ekmekten sonra,unutuyor parasızlığını beş kuruş geçince eline ...Unutuyor daha doğar doğmaz,annesinin karnındaki hayatını;annesinin karnındayken,orada olmadan önce nerede ne yaptığını unuttuğu gibi.İyiliği unutuyor,farkına bile varmıyor hatta çoğu kez.Unutuyor ,kendisinin neden yaratıldığını dahi.