betül

betül
@hatirdakalanlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dememişler mi ki,"İnsandan isteme ;verirse minnet,vermezse zillet.Allah'tan iste; verirse nimet,vermezse hikmet."
Ümidi olan ağlar ,ümidi kesilmemiş insan ağlar. Bizde gözyaşı rahmet ;nisan yağmuru müjde ve neşe;gözlerin ağlaması da ruhun gülmesidir.