Ray Bradbury'nın televizyonun esiri olmuş, tüketmekten başka bir şey düşünmeyen, hızlı yaşayan, şiddetin her türlüsüne karşı duyarsızlaşmış post-modern toplumun ve sansürün/sansürcü anlayışı eleştiren kitabı. Okunmalı.
Savaş, en büyük suç değil miydi, o, daha dünyasına doymamış gencecik insanları zorla birbirlerini öldürmeye göndermek insan soyunun icat ettiği iğrenç, en alçak, insan soyuna hiç yakışmayan, insanı insanlıktan çıkaran en büyük suç değil midir?