Kin tutamıyorum belki, nefret de etmiyorum. Ama inanın saf da değilim. Yapılan her şeyin, yenen her haltın ziyadesiyle farkındayım. Sadece susup dışarıdan izlemeyi tercih ediyorum.
Kinsun
Saygısı olmayanlardan sevgimi aldım. Umursanmadığımı gördüğüm her yerde önemsemeyi de bıraktım. Sonra sizi 'hatırlamamak' denilen yere koyup, yanıma kendimi aldım. Uzak oluşunuz umrumda değil artık, ben kendime çok yakınım.
İbrahim Çoban