"İnsan öyle acayip bir yaratıktır ki her şeye alışır, her alışmadığım şeyden korkar. Hatta bazı kere o kadar korkar ki ölümü (mesela) dünyada en çok geçici olduğu bilinen saadetten ayrılmaya bile tercih eder. ( Büyük bir ihtimaldir ki, ölüm korkusunun bütün yaratıkları kapsaması da ölümün bir şahsa bir kere gelmesi açısından alışıklığa kabiliyetli olmadığındandır)."