Mustafa Kalkan

Mustafa Kalkan
@havzekar
"Ormana gittim; çünkü bilinçli yaşamak istiyordum. Hayatı tatmak ve yaşamın iliğini özümsemek istiyordum. Yaşam dolu olmayan her şeyi bozguna uğratmak ve ölüm geldiğinde aslında hiç yaşamamış olduğumu fark etmemek için."

Mustafa Kalkan

, bir kitap okudu
8/10
·88 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2018 4. kitabı
Sadık Hidayet
8/10 · 3.183 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uyumak güzel bir şey, çünkü sonunda uyanıyor insan. Sabahın gelmesini sağlamanın en kestirme yoludur uyumak.
Sayfa 339
Başkalarıyla -hatta karşına çıkan tek insanla- sanki her şey o an başlayacak ve biraz sonra bitecekmiş gibi yaşamalısın.
Bir şeyden, onu görmezlikten gelerek değil, ancak onu yaşayarak kurtulabiliriz.
Sayfa 313
Vermek bir tutku, neredeyse bir kusurdur. Kendisine bir şeyler verebileceğimiz bir kimsemiz olması gerekir.
Sayfa 234