"Dilimizi güzel kullanmak hepimizin görevi değil mi?" Bunun için türkçe ya da edebiyat öğretmeni olmak mı gerekir? "Türkçemiz, ağzımızda annelerimizin ak sütü" değil midir? Değerlerimize sahip çıkmalı ve korumalıyız çünkü "en büyük değerlerimizden birisi dilimizdir"
Dasim:İnsanların arasını açan gereksiz kavgalar çıkarıp onların arasını açan şeytanın isimleridir. Ortada hiçbir sebep yokken bile herhangi birşeyi fitne haline getirebilirdi