Osman KÜTÜK

Osman KÜTÜK
@hayalkurun
Bizim başkalarına yaptıklarımızı başkaları bize yapsaydı, tepkimiz ne olurdu acaba?
Reklam
"Dilimizi güzel kullanmak hepimizin görevi değil mi?" Bunun için türkçe ya da edebiyat öğretmeni olmak mı gerekir? "Türkçemiz, ağzımızda annelerimizin ak sütü" değil midir? Değerlerimize sahip çıkmalı ve korumalıyız çünkü "en büyük değerlerimizden birisi dilimizdir"
Aklın ve bilginin uç büyük düşmanı varmış Kötülük,bilgisizlik ve tembellik
Dasim:İnsanların arasını açan gereksiz kavgalar çıkarıp onların arasını açan şeytanın isimleridir. Ortada hiçbir sebep yokken bile herhangi birşeyi fitne haline getirebilirdi
Sayfa 90·Kitabı okudu
Dünya bir bataklıktır, yükseklerde kalmaya çalışalım.
Reklam