“İsmim Savaş Ali ama ben Savaş denmesini tercih ediyorum.”
“Ben Ali desem olmaz mı?”
“Savaş ismini kullanıyorum aslında.” Niye olduğunu bilmiyorum ama suratım düştü. Benim asılan yüzümle onun da kaşları çatıldı.
“Sen Ali de o zaman.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başka bir diyarın avcısıydı o, kendi diyarındaki av tarafından ucu sonsuzluğa varacak bir tuzağa çekilecek.
Başta yakacaktı tuzak canını, daha sonrasındaysa bağımlı olacaktı acıya.
Öyle sevecekti ki acıyı güzelliklere dönmeyecekti yüzü sonrasında.