Bugüne kadar pek çok kitap okumuş olmama karşın listemde nedense çok geç yer aldığı için bitirdiğimde pişman olduğum yegane roman... Hayatımda bu kadar naif ama çarpıcı bir hikayeyle karşılaşmadım desem kesinlikle abartmış olmam. Bitirdiğimde en azından birkaç dakika kalakaldım ve duygularımı sindirmeye çalıştım. Eminim bu büyük yazar ve eseri için başka başka kişiler benimkilerden daha etkileyici sözler bulup yazabilmiştir. Benim tek söyleyebileceğim ise hikaye yüreğime dokundu ve içime işledi. Geç okudum ama çok sevdim. Her zaman basucu klasiklerim arasında kalacak. Ne zaman insanların yeterince hisli varlıklar olmadıklarına inanacak olsam açıp tekrar tekrar okuyarak insanlığa inancımı tekrar yeşerteceğim.