Haydaaa! Eski prenses, "tâcı vermem" diyor; buyur buradan yak... 😆
Her Telden...
Haydaaa!!
… Dışarıda zifiri bir soğuktan kalma düş kırıklıkları. Yürüyen ölüler caddesi, buz kesmiş bir kıyametin arifesinde. . Dilan Sinecem
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne parmak kaldırcam ki
Ne parmak kaldıracan ki” Rüzgârın uğultusundan duyulmaz diyerek, yaklaşmadan uzak mesafeden biraz bağırarak: “Selamünaleyküm!” — Su yok su..! :) — Su yok su..! Burda su yok diyorum. — Neden suyun yok!? Çayını içmeye geldim amaa… — Aha burda su yok, su yok diyorum. Derken diğer bir taraftan da ne demek istediğini iyice anlatabilmek için; toprağın üzerinde dövünürcesine ayak topuğu ile sertçe kurumuş toprağa vururken kelimesini destekliyordu adeta. Toprağın üstünde tepinmesi; su olsa bu topuk vuruşu ile su fışkırır çıkardı :) “Aha işte su yok, su..!” Bizimki bir tebessüm eder :) “Ne anlayışsızım yaw,” der kendi kendine. “Öküz müyüm ne?” “Hele şuna bir ders vereyim de… Çobanın suyu olmaz olur muymuş yaw? Kurdu var, kuşu var, uçanı var, kaçanı var, misafiri var; çobanın suyu biter miymiş? :)” — Haklısın, haklısın da bitti işte. — Ee buyur, oturalım hele deyşté (düzlük alan). — Kömsürlü Cafer ne ediyooo, hasmı eyimi…?? :) Hönggg…! — Ne diyon la!? O kim ya emmi? Gözün kaymağını yiyem, sorduğun kişiyi bilmiyem, seni bile…
Edebiyat
Haydaaa :)
Şerefsizim Seni Seviyorum dedi. Şimdi ben hangisine inanayım.?
1000Kitap
Herkes koltuklarda, ben yerde ve tam ortada..:) Böyle de kına gecesindeki gelinlik kız gibi oldum, haydaaa.. 😆
Pas hakkımı kullanıyorum, haydaaa
Hoşgeldin savaş esintili Tatar Çölü İtalyan edebiyatı da okumadık demeyiss🙂‍↔️ "Yeterince düş kırıklığı yaşamadık mı?" ❤️‍🩹
Alıntı