Öncelikle sevdiğim kitapların içinde ama tek üzücü yanı mutsuz bitmesi.Ama en çok hoşuma giden dokunamamasına rağmen Merih'in yinede Eylül'ü sevmesi.Guzel bir kitapdı konusuda değişikti
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,6bin okunma
Öncelikle en sevdiğim seridir.Sedef sakarlıkları,birbirlerini her zaman korumaları hepsi ayrı bir hoştu.Özellikle önceden karşılaşmış olan karakterler bence ayrı bir güzellik katıyor.Ama bence kitap biraz daha uzatabilirmiş.Sedef'in ajan olduğu sahneler, diğer çiftlerin evlenme teklifi olayları, hepsinin hamilelik dönemleri gibi bir çok olay daha olabilirmiş
Çok sevdiğim seridir.Bende yeri apayrıdır.Aşıra komik bir kitapdı.Özellikle kediler aşırı komikti.Ayrıyaten en sevdiğim yazar olacak Kiraz Kübra Berk'i de tanıdım
Çok sevdiğim yazarlardan biri olan Kiraz Kübra Berk'in en son çıkan kitabı.Macere sevdiğim için aşırı hoşuma giden bir kitapdı.Heyevanlıydı bir o kadar da üzücüydü ama yinede en sevdiğim kitaplar arasında
En sevdiğim kitaplar arasında.İnce olmasına rağmen aşırı iyi bir kitap,sahneleri aşırı iyi.Ana karakterin ölmesi üzücü tabiki ama bir yandan da kitaba güzellik katmış