Ey başkasının dertlerini dinleyerek ömrünü geçiren kardeşim!Aynanın karşısında kendin ile göz göze,diz dize dertleşirsen bir çok noktada hatalarını fark edip içindeki sıkıntıları dökerek rahatlayacağını düşünüyorum.Ancak bunu saatler boyunca yapmanızı tavsiye etmem.Kendinle yüzleşmekle,Bakırköy deliler hastanesi arasında ince bir çizgi vardır. :)
Kendi kendime kuruntu yaptığımı düşünerek,"unuttuysam unuturum"deyip felsefe dünyasını altüst eden ikinci saçma cümleyi kurdum.Birincisi neydi?Dağınık odama giren annenin,"Bu ne oğlum ya!Her yer her yerde"deyişi. :)
Savaşlarla terbiye edilmiş çocuklar vardı mesela.Annesini babasını evin önünde patlayan bir bombayla kaybetmiş,uçak geçince peşinden koşmak yerine evine kaçan çocuklar...