Hayrunnisa Demir

Hayrunnisa Demir
@hayrunnisa52
Ey başkasının dertlerini dinleyerek ömrünü geçiren kardeşim!Aynanın karşısında kendin ile göz göze,diz dize dertleşirsen bir çok noktada hatalarını fark edip içindeki sıkıntıları dökerek rahatlayacağını düşünüyorum.Ancak bunu saatler boyunca yapmanızı tavsiye etmem.Kendinle yüzleşmekle,Bakırköy deliler hastanesi arasında ince bir çizgi vardır. :)
Sayfa 18·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölmeyecekmiş gibi yaşamak,hiç kabre girmeyecekmiş gibi davranmak,ne büyük bir cesaret!
Sayfa 139·Kitabı okudu
Kendi kendime kuruntu yaptığımı düşünerek,"unuttuysam unuturum"deyip felsefe dünyasını altüst eden ikinci saçma cümleyi kurdum.Birincisi neydi?Dağınık odama giren annenin,"Bu ne oğlum ya!Her yer her yerde"deyişi. :)
Sayfa 125·Kitabı okudu
Savaşlarla terbiye edilmiş çocuklar vardı mesela.Annesini babasını evin önünde patlayan bir bombayla kaybetmiş,uçak geçince peşinden koşmak yerine evine kaçan çocuklar...
Sayfa 123·Kitabı okudu
Körebe oynarken o an orada bulunan herkese güvenmeyi özledim.Şimdiler de gözlerim açıkken bile güvenemiyorum insanlara.
Sayfa 118·Kitabı okudu