hazel mina

hazel mina
@hazelmn_
Seviyoruz be kitap okumayı
“Annem ve babam ayrılmıştı ve ben kendimden çok sevdiğim bu iki insan birbirini sevmiyorken sevgiye nasıl inanabilirdim ki?”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bırak şemsiyeyi, Belki de bu ıslandığın son yağmur...” -Stan Lee
“Şu koskocaman dünyada benim kadar yapayalnız dolaşan bir insan daha var mı acaba?”
“Onun yaşadığı yerde yaşamak, onun gibi yaşamak demek değildi...”
Sayfa 37·Kitabı okuyor
“Her şeye hazır bulunan ve kimden ne gelebileceğini bilen bir insanı sarsmak mümkün müdür?”
Sayfa 23·Kitabı okuyor