hulyadtufan

hulyadtufan
@hdincer
... insan ancak çektiği acıların hesabını tutar, mutlu günlerini ise hiç hesaba katmaz. Eğer hesaplasaydı mutluluktan da yeterince payını aldığını görecekti...
Sayfa 98 - İthaki yayınları·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan öç alır çünkü bunun adil olduğunu düşünür..
Sayfa 16·Kitabı okudu
Evvelden adalet uğruna kan döker ve öldürmesi gerekeni vicdan rahatlığıyla öldürürdü,simdi ise kan dökmeyi iğrenç kabul etsek de her şeye rağmen bu iğrenç şeyi yapıyoruz hem de eskisine göre çok daha yoğun şekilde.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Farkına vardınız mı bilmem,en usta kan dökücülerin hemen hepsi medeni beyefendilerdi...
Sayfa 21·Kitabı okudu
Elbette bunu yapacak gücüm yoksa böyle bir duvarı alnımla yıkacak değilim. Ama sırf o taştan bir duvar ve benim onu yıkacak gücüm yok diye onu kabullenecek değilim.
Sayfa 11·Kitabı okudu