Bu dünyada insan en güzel, en büyük, en bahtiyar olacak mahluktu. O halde niçin sokakta çıplak çocuklar, aç gezenler, işsiz delikanlılar, titreyen köylüler,yalnız namazlarını ve torunlarını seven ihtiyarlar vardı?
Tanrım... Onlar da insan! Acı onlara! Kendileri gibi, başkalarının da insan olduklarına inandir onları! Ötekiler, o hayvan gibi sürülüp götürülenler... Onlar da insandı!