Zaman insanla oynamayı seven,hem zalim hem de merhametli bir tanrıdır. Ona karşı çıkamazsın,yapman gereken beklemek. Onun, derin bir unutuşla bizi rahatlatacak örtüsünü üzerimize örtmesini beklemek...
Dış güçlere boyun eğmek ve sabır kadar insanı sakatlayan bir sey yoktur. Ve eğer sonunda,yine de toprağa sakat olarak girmek zorunda kalırsam,son sözüm olarak, gururlanarak,kırk yıldır insanların ruhumu bozmak için uğraştıklarını ama bu ugraslarının başarıya ulaşamadığını söylerdim.