"Nasıl dayanıyorsun o kabuslara?" diyorum.
"Aşk sayesinde"diyor. "Çok seviyorum. Sırt çantalarımızı alalım,bilmediğimiz diyarlara gidelim,yürüyelim dağlar dereler boyunca ve dünyanın sınırına geldigimize inandığımız bir anda sarılalım,öpüşelim istiyorum. Eğer böyle çok sevmeseydim onu,Fuentes affetmezdi beni. Aşkımı böyle yüksek sesle söylemeseydim evdeki kitapların yüzüne bakamazdim artık. Kitapları sevdiğim kadar seviyorum,kitaplardan damıttıklarımla seviyorum."