Uyku tutmuyor, düşünmeden edemiyorum.
Elimin kolumun bağlı olduğunu bilmek ,
ruhumu da dibe sürüklüyor.
Ses çıkarmak ama kimseye duyuramamak ,
işe yaramaz hissettiriyor.
Belki böyle hisseden milyonlar var ama
bozuk bir sistemin dibinde debeleniyor...
Sahi, aradığımız kuvvet damarlarımızda mı? Daha fazlası gerekmiyor mu bu çağda?
H.D.