H.D.

H.D.
İnsan olma çabasında...
Kendimce
Uyku tutmuyor, düşünmeden edemiyorum. Elimin kolumun bağlı olduğunu bilmek , ruhumu da dibe sürüklüyor. Ses çıkarmak ama kimseye duyuramamak , işe yaramaz hissettiriyor. Belki böyle hisseden milyonlar var ama bozuk bir sistemin dibinde debeleniyor... Sahi, aradığımız kuvvet damarlarımızda mı? Daha fazlası gerekmiyor mu bu çağda? H.D.
1000Kitap
Reklam
Kendimce
O değil de twitterda bile mizah dönmüyor şuan , herkes mutsuz ve depresif, kimseden de ses seda çıkmıyor. Sıra kitaplara da gelir mi? H.D.
1000Kitap
Kendimce
Kitaplarda kandırmıyor zihnimi, sanki kara bir bulut tüm mavilikleri saklıyor gibi... H.D.
1000Kitap
Kendimce
Gökyüzüne hayranım, her bakışta haddimi bildiriyor bana ... H.D. İyi geceler ✨️
1000Kitap
Kendimce
Sussak içimiz çürüyor , Konuşsak anlamsız kalıyor. Duymayan kulaklara , görmeyen gözlere... Her şey kifayetsiz, Her şey gereksiz... H.D.
1000Kitap
Reklam