Su , yolunu bulur
Dağları , tepeleri aşar.
Kendini yolunu, kendi yapar.
Su gibi olmak , Su gibi yaşamak
En güzeli...
Doğal bir akışta ,Kendi yolunda...
H.D.
Sevdiğim bir şeyi, zorunlu olarak yapmam gerektiğinde, o şeyi yapmamak için beynim bir sürü şeye takılıyor.
sevdiğim şeyler bile, zorunlu olunca büyük bir baskıya dönüşüyor üzerimde...
Tam bu noktada çok iyi yapabileceğim bir şeyi sadece yapmış olarak bitiriyorum.
H.D.