H.D.

H.D.
İnsan olma çabasında...
Kendimce
Ara ara gelen "dünyayı ben mi kurtaracağım?" hissi ve her şeyi boşveriş... H.D.
1000Kitap
Reklam
Kendimce
Son zamanlarda utanç duygusu üzerine düşünüyorum. Utanmayı nasıl iyi bir şeymiş gibi övdüler bize? Nihan Kaya okuyorum bu aralar , özellikle bahsediyor, utancın bize sonradan yüklendiğini doğal bir duygu olmadığını ve insanı çoğu zaman depresyona götürdüğü gerçeğini... Ve bizler en çok hissettiklerimizden utanıyoruz toplum olarak... Çok fazla soru var, Çok daha fazla utanç... H.D.
1000Kitap
Kendimce
İnsanın hissedebiliyor oluşu hayatın merkezini oluşturuyor. Hissettiklerimizle var oluyor, onun çevresinde şekilleniyoruz. Bir nevi hissettikçe yaşıyor, hislerin peşinden koşuyoruz. Oysa hissettiklerimizden çoğu zaman utanıyoruz... H.D.
1000Kitap

H.D.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·178 syf.·
2024 14. kitabı
Yavuz Bahadıroğlu
8.6/10 · 226 okunma