Ebedi bir savaşın ortasındayız.
Kibrim gayretime yenik.
Çabalar sonuçsuz , tüm hatıralar silik.
Yolun açık olsun ey sevgili.
Rüzgarın yaprağıma esmesin.
Bir yılışık öğle güneşinde bile.
Gölgen önüme düşmesin.
Benim babama hayır deme cesaretim olmadi.
Okulun tuvaletinde sigara içmeye
cesaretim olmadı.
Sokakta yürürken uzatılan reklam afişini
geri çevirmeye cesaretim olmadı.
Garsona "Bu çay soğuk" demeye
cesaretim olmadı.
Arkamda 5 kişiye güvenip kavgaya
girmeye cesaretim olmadı.
Otobüste "müsait bi yerde" demeye
cesaretim olmadı.
Törende şiir okumaya cesaretim olmadı.
Berbere saçımı beğenmediğimde
"beğenmedim" demeye cesaretim olmadı.
Benim okuldan topluca kaçıp kafeye
gitmeye bile cesaretim olmadı. Lakin ben
sana : " Seni Seviyorum " dedim.
Umarım birgün bunu anlayabilirsin..