helu

helu
@he1in
Dibe vurmadan özgür olamazsın
Geceleri yastığa kafasını koyup hemen uyuyabilen insanları o kadar kıskanıyorum ki …
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ebedi bir savaşın ortasındayız. Kibrim gayretime yenik. Çabalar sonuçsuz , tüm hatıralar silik. Yolun açık olsun ey sevgili. Rüzgarın yaprağıma esmesin. Bir yılışık öğle güneşinde bile. Gölgen önüme düşmesin.
1000Kitap
Benim babama hayır deme cesaretim olmadi. Okulun tuvaletinde sigara içmeye cesaretim olmadı. Sokakta yürürken uzatılan reklam afişini geri çevirmeye cesaretim olmadı. Garsona "Bu çay soğuk" demeye cesaretim olmadı. Arkamda 5 kişiye güvenip kavgaya girmeye cesaretim olmadı. Otobüste "müsait bi yerde" demeye cesaretim olmadı. Törende şiir okumaya cesaretim olmadı. Berbere saçımı beğenmediğimde "beğenmedim" demeye cesaretim olmadı. Benim okuldan topluca kaçıp kafeye gitmeye bile cesaretim olmadı. Lakin ben sana : " Seni Seviyorum " dedim. Umarım birgün bunu anlayabilirsin..
Edebiyat
Kimseye göstermem üzüntümü. Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım.
1000Kitap