Selammm
Bugün Ölümün İzleri kitabı hakkındaki görüşlerimi söyleyeceğim.
Kitabı yeni bitirdim ve çok çok çok beğendim. Uzun zamandır böyle bir kitap okumamıştım ve ilaç gibi geldi açıkçası.
Kitap beni alıp ortaokul zamanlarıma götürdü diyebilirim. Çünkü o zamanlar Sokak Nöbetçileri serisini okuyordum ve tıpkı şuan hissettiğim gibi hissediyordum. Kitap gerçekten Sokak Nöbetçileri tadında bence. Çok çok çok beğendim. Kesinlikle herkese öneriyorum :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!