red hearts of the sky

red hearts of the sky
@heartofthesky
Kitapsever
Koca dünyada bu kadar yakın ve bu kadar uzak olabilmek de marifet doğrusu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Perişan bir haldeydim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit vardı. İçimizdeki Şeytan
Burayı uğramayalı neredeyse 1 yıl olmuş... 1 yılda neler değişmedi ki...
Burayı fazla aktif kullanmıyorum sanırım
Üzgünüm çocuk, dünya kötü bir yer...