red hearts of the sky

red hearts of the sky
@heartofthesky
Kitapsever
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
. ❝Kitap okur musunuz Bay Andersen?❞ “Okumuyorum. Eksikliğini de hissetmiyorum.” ❝Ama biz hissediyoruz...❞ .
red hearts of the sky
Filmi izledim ama bu repliği hiç hatırlamıyorum, Anderson öyle kötü biri de değildi ki sadece utangaçtı
seni seviyorum fakat neresini düzelteceğimi bilmediğim bu yaşantımı sürdürmenin anlamsızlığını seziyorum yok olmaya doğru hızlı bir gidişin farkındayım henüz koruyabildiğim bazı özelliklerim varken daha insan olduğumu hissederken bu gidişe bir son vermeliyim yoksa geç olacak ve kendimi affetmeyeceğim seni seviyorum
Sayfa 532 - "sezgi" kelimesini saçma bulan, bu kelimeden nefret eden canım Selim hayata veda etmeden önce belki de ilk defa bu kelimeyi kendi cümlesinin içinde kullandı·Kitabı okudu
red hearts of the sky
Kendi hayatına son verme cümlelerin beni anlatıyor be canım selim, şu kelimeler yok mu.. çok büyük oyun oynuyorlar, çok...