Hoşçakal sevgilim.
Uzun cümleler kurup sarılarak ugurlamak isterdim seni
Ardından el sallamak. Yine görüşeceğiz bakışı atmak isterdim.
Ama neylersin ki bende
payıma düşeni yaşıyorum.
Senden bana kalanlarla avunuyorum.
Geriye dönüp baktığım da küfür etmiyorum,
Sokak da yürüyerek içtiğimiz biranın tadını anımsamaya çalışıyorum.
Ya da bir parkta oturup yediğimiz midyenin masumiyetini arıyorum. Uzun yürüyüşlerimizi, Safranbolu turumuzu. İlk görüşmemiz de kekinin lezzetini. Hayallerimizi özlüyorum seninle aynı planları paylaşmayı özlüyorum ve özleyeceğim de. Seninle farklı bir zaman da farklı bir yerde tanışmış olsaydık yaşarmıydık bunları bilmiyorum. Ama ben seni bu zaman dilimin de ve bu yaşadıklarımızla seviyorum, parelel evrende biz varmıyız onu da bilmiyorum, hoş burada da biz olmayı başaramadık ama en azından sen ve ben vardık. Simdi sana şaşalı birveda edemiyorum belki, ama bir gün karşılaşırız diye umut ediyorum. Sen benim Maria Puder'im şimdi ne çok isterdim son bir kez beni öpmeni ve seni seviyorum demeni...
Hoşçakal sevgili.